Maatregelen inzake Coronavirus

Vanwege de toegenomen maatregelen omtrent het Coronavirus, kunnen wij u melden dat we deze ontwikkelingen op de voet volgen en daarbij de richtlijnen van het RIVM volgen. Onze prioriteit is de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en opdrachtgevers. Om deze reden hebben wij een aantal maatregelen doorgevoerd.

Iedere werknemer bij YourPlannerz en Senz Interim heeft een thuiswerkplek en kan alle werkzaamheden vanaf huis verrichten. Voor supportvragen kunt u gewoon telefonisch contact met ons opnemen. Er zijn hierin geen wijzigingen. Ook de vragen die u per e-mail stelt worden zoals gewoonlijk opgepakt. Geplande afspraken en besprekingen proberen wij voor zover mogelijk via een videoconferentie plaats te laten vinden. Op deze manier kunnen wij de ondersteuning blijven bieden zoals u dat van ons gewend bent.

Een aantal geplande workshops en events hebben we moeten annuleren en zijn doorgeschoven naar een later moment in het jaar. Met iedere deelnemer is inmiddels contact opgenomen om dit te bevestigen.
Mocht u in deze moeilijke en onvoorspelbare periode behoefte hebben aan extra ondersteuning schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

 

Wij danken u voor uw begrip en hopen dat deze situatie snel achter de rug zal zijn.

 

Team YourPlannerz & Senz Interim

Terug naar overzicht
Collega aan het woord: Inez Meijer РProcescoördinator

Als procesco√∂rdinator bij de Academie Engineering & Automotive heb ik de verantwoordelijkheid voor de planning en inzet van verschillende opleidingen binnen onze academie. Mijn werkweek begint op maandag met het doornemen en beantwoorden/verwerken van e-mails. In de ochtend hebben we vaak een teamoverleg gepland waarin we lopende zaken bespreken en elkaar op de hoogte brengen […]

Lees meer
Collega aan het woord: Levy Brandes – Functioneel beheerder

Als Consultant Planning en Roostering heb ik bij verschillende onderwijsinstellingen mijn bijdrage mogen leveren aan het onderwijslogistieke proces, vaak in de rol van onderwijsplanner, roostermaker, applicatie-expert, of een combinatie van de drie. Sinds kort is daar een nieuwe rol bijgekomen: Functioneel Beheerder Xedule bij de Haagse Hogeschool in Den Haag.   Waarbij ik nog steeds […]

Lees meer
Nieuwe collega – Anniek ten Breul

Ik wist het zo zeker! Mijn passie is reizen en de wereld ontdekken. Dus daar ga ik ook mijn werk van maken. Zo gezegd, zo gedaan. Na mijn opleiding heb ik meerdere jaren in het Toerisme gewerkt. Ik vond het heerlijk. Helaas miste ik daar doorgroeimogelijkheden en heb ik de toeristische sector vaarwel gezegd. En […]

Lees meer